Fostering Gamification to Motivate Students to Learn English Literature
La gamificació o ludificació en l’àmbit de l’educació està a l’alça i la seva implementació és cada vegada més freqüent als centres de secundària. No obstant això, hi ha pocs estudis que se centrin en els resultats i la influència que podria tenir en l’aprenentatge a l’aula.
Aquest estudi intenta discernir si els estudiants estan més ben disposats a aprendre literatura anglesa mitjançant l’ús d’algunes tasques dissenyades com a activitats gamificades. Amb aquesta finalitat, aquestes preguntes de recerca poden servir de guia: té la gamificació efectes positius en la motivació dels estudiants? Pot l’ús de la gamificació a l’aula animar els estudiants a aprendre literatura? Si és així, poden trobar les classes més complaents amb aquest mètode?
Aquest document tractarà de respondre aquestes preguntes centrant-se en un institut d’educació secundària de Lleida, en el qual la implementació de la gamificació és una novetat en la seva programació.
Paraules clau: ludificació, motivació, literatura anglesa, educació secundària, activitats d’aprenentatge
Data d'entrega: 08.06.2018
Fostering Gamification to Motivate Students to Learn English Literature es va presentar com a treball final de màster a la Universitat de Lleida. Aquest document va ser imprès a Lleida el 08/06/2018. Pots trobar una còpia digital a studies.cat
REF. gmel_EN/180608
Alexander Ramal Ungria